Критерії
оцінювання письмових робіт
Рівень
навчальних
досягнень
|
Бали
|
Характеристика навчальних досягнень учня
|
І рівень –
початковий
|
1
|
Робота виконувалась, але допущено 9 і більше грубих
помилок
|
2
|
Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі
допущено 8 грубих помилок
|
|
3
|
Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 7
грубих помилок
|
|
ІІ рівень –
середній
|
4
|
Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6
грубих помилок
|
5
|
Правильно виконано половину роботи або виконано роботу
в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок
|
|
6
|
Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в
повному обсязі й допущено 4 грубі помилки
|
|
ІІІ рівень –
достатній
|
7
|
Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному
обсязі й допущено 3 грубі помилки
|
8
|
Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в
повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
|
|
9
|
Робота виконана в повному
обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку
|
|
ІVрівень –
високий
|
10
|
Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1
негрубу помилку
|
11
|
Робота виконана
правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або
творчого
|
|
12
|
Робота виконана
правильно в повному обсязі , в тому числі завдання підвищеної складності або творчого
|
***
НА ДОПОМОГУ БАТЬКАМ
10 умов вироблення
корисних звичок
·
Щира
любов батьків до дітей дає відчуття захищеності.
·
Любов
до рідних викличе приязне ставлення до навколишніх.
·
Охайність
в одязі та манерах.
·
Можливість
спостерігати правильне соціальне спілкування: поведінка батьків, ровесників,
учителів.
·
Висока
самооцінка, відтак – упевненість у собі.
·
Привчити
дитину до думки, що її здоров`я – у її руках.
·
Довести
до дитячої свідомості, що не завжди вчинки дорослих правильні.
·
Дитина
повинна вчитися на своїх помилках .
·
Дати
зрозуміти, що від вчинків і поведінки дитини
залежить мікроклімат у сім`ї.
·
Господь
дає життя і вказує дорогу, а як іти по ній, людина вирішує сама.
***
Як формувати у дітей
правильне ставлення до свого здоров'я
Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина - це здоров'я.
Здобути і зберегти здоров'я може тільки сама людина.
Здобути і зберегти здоров'я може тільки сама людина.
Здоров'я дітей починається в сім'ї. Саме сім'я відіграє вирішальну роль у закріпленні знань з основ здорового способу життя та переходу їх у стійкі переконання, вироблення навичок та вмінь.
Шановні батьки!
Хай кожен з вас запам'ятає,
Що без здоров'я щастя не буває.
Щоб здоров' я добре мати,
Слід про нього змалку дбати.
Збагачуючи культуру здоров'я у Вашій родині, станьте порадником і добрим прикладом для дітей, дотримуючись здорового способу життя.
Серйозно і цілеспрямовано боріться за здоров'я і щастя своєї дитини.
Серйозно і цілеспрямовано боріться за здоров'я і щастя своєї дитини.
ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
* Формуйте у дитини позитивне ставлення до фізичного "Я".
* Пам'ятайте, що ваше ставлення до здоров'я впливає на ставлення
дитини до свого здоров'я - "краще раз показати, ніж багато разів
сказати".
* Постарайтеся бути прикладом для своєї дитини у виконанні
вправ, виконуйте їх разом із нею.
вправ, виконуйте їх разом із нею.
* Не сваріть дитину, якщо вона робить щось не так, постарайтесь,
щоб вона охоче виконувала вправи, тільки тоді це стане
звичкою.
* Відзначайте навіть маленькі успіхи, які дитина досягне у
фізичному вдосконаленні.
* Не забувайте, що для закріплення звички похвала дорослого має
більше користі, аніж осуд.
* Під час виконання вправ радійте гарній музиці, можливості
спілкування, посміхайтесь та підтримуйте один одного у всіх
ваших починаннях.
БАЖАЮ ВАМ УСПІХІВ!
***
Комментариев нет:
Отправить комментарий