Поради батькам

                
      Критерії оцінювання письмових робіт
                                        

Рівень
навчальних
досягнень

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня


І рівень –
початковий
1
Робота виконувалась, але допущено 9 і більше грубих помилок
2
Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 8 грубих помилок
3
Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 7 грубих помилок



ІІ рівень –
середній
4
Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6 грубих помилок
5
Правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок
6
Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки



ІІІ рівень –
достатній
7
Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки
8
Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
9
Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку



ІVрівень –
високий
10
Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку
11
Робота виконана  правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого
12
Робота виконана  правильно в повному обсязі , в тому числі  завдання підвищеної складності або творчого

                                            
***

НА  ДОПОМОГУ  БАТЬКАМ

                           10 умов вироблення корисних звичок

 

·        Щира любов батьків до дітей дає відчуття захищеності.

·        Любов до рідних викличе приязне ставлення до навколишніх.

·        Охайність в одязі та манерах.

·        Можливість спостерігати правильне соціальне спілкування: поведінка батьків, ровесників, учителів.

·        Висока самооцінка, відтак – упевненість у собі.
  
·        Привчити дитину до думки, що її здоров`я – у її руках.

·        Довести до дитячої свідомості, що не завжди вчинки дорослих правильні.

·        Дитина повинна вчитися на своїх помилках .

·        Дати зрозуміти, що  від вчинків і поведінки дитини залежить мікроклімат у сім`ї.

·        Господь дає життя і вказує дорогу, а як іти по ній, людина вирішує сама.


***


Як формувати  у дітей 
правильне ставлення до свого здоров'я

Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина - це здоров'я.
Здобути і зберегти здоров'я може тільки сама людина.

Здоров'я дітей починається в сім'ї. Саме сім'я відіграє вирішальну роль  у закріпленні знань з основ здорового способу життя та переходу їх у стійкі переконання, вироблення навичок та вмінь.

Шановні батьки!

Хай кожен з вас запам'ятає,
Що без здоров'я щастя не буває.
Щоб здоров' я добре мати,
Слід про нього змалку дбати.

Збагачуючи культуру здоров'я у Вашій родині, станьте порадником і добрим прикладом для дітей, дотримуючись здорового способу життя.
Серйозно і цілеспрямовано боріться за здоров'я і щастя своєї дитини.

ПАМ'ЯТКА  ДЛЯ  БАТЬКІВ

                   * Формуйте у дитини позитивне ставлення до фізичного "Я".

              * Пам'ятайте, що ваше ставлення до здоров'я впливає на ставлення
                 дитини до свого здоров'я - "краще раз показати, ніж багато разів
                 сказати".

              * Постарайтеся бути прикладом для своєї дитини у виконанні 
                 вправ, виконуйте їх разом із нею.                        
                 
              * Не сваріть дитину, якщо вона робить щось не так, постарайтесь,
                 щоб вона охоче виконувала вправи, тільки тоді це стане 
                 звичкою.

              * Відзначайте навіть маленькі успіхи, які дитина досягне у
                 фізичному вдосконаленні.

              * Не забувайте, що для закріплення звички похвала дорослого має
                 більше користі, аніж осуд.

              * Під час виконання вправ радійте гарній музиці, можливості
                 спілкування, посміхайтесь та підтримуйте один одного у всіх
                 ваших починаннях.


БАЖАЮ  ВАМ  УСПІХІВ!

***



Комментариев нет:

Отправить комментарий